Even een korte update - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Marieke Droogsma - WaarBenJij.nu Even een korte update - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Marieke Droogsma - WaarBenJij.nu

Even een korte update

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 Augustus 2009 | Zweden, Stockholm

Heej allemaal, ik ben nu sinds zaterdag in STockholm. Het is hier heel gezellig. Ik slaap op de kamer met een meisje uit Vietnam en een meisje uit Israel. Het meisje uit Vietnam kan niet echt Engels, maar ze wordt steeds opener.
Gister en vandaag waren de interviews met de jury. Tussendoor moeten we veel wachten, maar verder is het wel heel leuk.
Gisteravond was het cultureel cabaret, waarbij iedereen iets van zijn eigen land moest doen.Wij hebben verteld over sinterklaas en dropjes uitgedeeld.Sommigen deden echte volksdansen of liedjes. Heel gezellig!
Zometeen hebben we ons laatste interview en dan is de wedstrijd voor ons ook haast weer voorbij: dan kunnen we lekker relaxen:rondleiding door Stockholm, boottocht en natuurlijk nog het diner op donderdagavond met de koninklijke familie!
Morgenavond is de prijsuitreiking, dus dan wordt het nog even spannend wie er gaat winnen. Ik zou het zelf niet echt weten, er zijn heel veel goede projecten en ze zijn ook heel verschillend.
Trouwens, op www.thewaterchannel.tv staan foto's van de nationale competitie en daar houden we ook een video dagboek bij.

• 17 Augustus 2009 - 19:52

Mama:

prachtig om zo'n goed bericht uit Zweden te krijgen. Succes met de wedstrijd en daarna genieten van deze mooie reis!