Voorbereidingen en inpakken - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marieke Droogsma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en inpakken - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marieke Droogsma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en inpakken

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juli 2009 | Nederland, Leeuwarden

Vandaag over twee dagen is het alweer zover! Dan ga ik met mijn vader naar Oekraïne!
Dus nu is het tijd om in te pakken en alles te checken. We hebben een paspoort,inentingen, een internationaal recept voor mij anti-allergie pilletjes, en wat extra beltegoed.
Zometeen zal ik even mijn mp3 updaten en wat extra batterijen opladen. Daarna zal ik alvast eens bekijken welke kleren ik meeneem. Het is nu meer dan 30 graden in heel Oekraïne en de voorspelling is dat het de komende week ook steeds boven de 25 graden blijft, dus lekker zomerweer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Marieke

Dit jaar ga ik drie maanden in Sint-Petersburg studeren en om iedereen in Nederland op de hoogte te houden zal ik af en toe deze blog updaten met wat foto's en verhalen.

Actief sinds 04 Juli 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 22033

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Stage op de ambassade in Oekraïne

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Semester in Sint-Petersburg

10 April 2013 - 17 April 2013

Egypte

15 Augustus 2009 - 22 Augustus 2009

Stockholm Junior Water Prize

18 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Rondreis Oekraïne

Landen bezocht: